Markkinoinnin strateginen johtaminen

Onko sinulla tai jollakin organisaatiosi työntekijällä tarvetta kehittää markkinavetoista liiketoimintaa? Tai kiinnostavatko markkinointialan opinnot? Markkinoinnin strateginen johtaminen 6 op opintojakso, joka on tarjolla avoimessa yliopistossamme, auttaa molemmissa tapauksissa. Opintojakson suoritettuaan osallistuja kykenee suunnittelemaan ja arvioimaan markkinointivetoista liiketoimintaa, käyttäen hyväkseen markkinoinnin keskeisiä analyysivälineitä erilaisissa päätöksentekotilanteissa.  Toisaalta opintojakso on osa Vaasan yliopiston Markkinoinnin opintokokonaisuutta, ja sen suorittamalla on jo askeleen lähempänä avointa väylää yliopistoon.

Opintojakson aikana käsitellään kaikki markkinoinnin strategiset perusprosessit. Ensiksi kurssilla perehdytään markkinoinnin strategisiin työkaluihin, analyysivälineisiin, joita ovat esimerkiksi tuoteportfolio, asemointi, brändin differointi, konseptointi ja segmentointi. Toiseksi luodaan ymmärrystä markkinoinnin dynaamisista päätöksentekotilanteista, joita ovat esimerkiksi tuotekehitys ja tuotteen elinkaari.

Kiinnostuitko osaamisen täydentämisestä? Lue lisää Markkinoinnin strateginen johtaminen –opintojaksosta koulutuskalenteristamme.

Tai jos kiinnostuit, yliopisto-opinnoista, lue lisää avoimen väylästä yliopisto-opintoihin Vaasassa Vaasan yliopiston sivuilta.