Valitse koulutusryhmä

Haastavat asiakaspalvelutilanteet - puhumalla pärjää

Ilmoittaudu koulutukseen »
Kuvaus
Monen työtekijän tehtäviin kuuluu asiakkaiden kohtaaminen. Kohtaamisten tulisi tuottaa laadukasta, asiakaslähtöistä ja kokonaisvaltaista asiakaspalvelua. Aina se ei ole helppoa, vaan kohtaamiset voivat olla haasteellisia monista eri syistä. Koulutuksessa kehitetään asiakaspalvelutilanteissa tarvittavia henkilökohtaisia vuorovaikutustaitoja ja saadaan sitä kautta uusia valmiuksia kohdata haasteellisia asiakaspalvelutilanteita. Samat menetelmät parantavat asiakaspalvelukokemuksen laatua kaikissa tilanteissa!
Aika
06.09.2019 klo 09:00 - 16:00
Paikka
Savonlinnan kesäyliopisto, Puistokatu 5
Kohderyhmä
Asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät henkilöt yksityisellä, julkisella ja kolmannella sektorilla.
Tavoite
Saat valmiuksia kohdata erilaisia asiakkaita myös haastavissa asiakaspalvelutilanteissa. Kehität vuorovaikutustaitojasi ja valmiuksiasi tuottaa positiivisia palvelukohtaamisia.
Sisältö
Koulutus sisältää asiakaspalvelutilanteisiin vaikuttavien tekijöiden tiedeperustaista pohdintaa, toiminnallisia harjoituksia ja oman osaamisen arviointia ja kehittämistä.
- asiakaspalvelutilanteessa tarvittavien vuorovaikutustaitojen tarkasteleminen, omien vuorovaikutustaitojen tunnistaminen ja analysoiminen, ja sitä kautta vahvuuksien ja kehittämistarpeiden kartoittaminen
- konfliktin ehkäiseminen ja ratkaiseminen vuorovaikutuksen kautta
Kouluttajat
Työyhteisökouluttaja, puheviestinnän opettaja, FM, KTM Hanna Kivimäki
Hinta
Kurssimaksu 173 e
Ilmoittautumiset
25.08.2019 mennessä Ilmoittaudu koulutukseen »
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme koko kurssimaksun.
Ilmoittaudu koulutukseen »
Tulostettava versio