Etusivu > Courses > Markkinoinnin strateginen johtaminen (6 op)

Markkinoinnin strateginen johtaminen (6 op)

Ilmoittaudu koulutukseen »
Nimi
Markkinoinnin strateginen johtaminen (6 op)
Kuvaus

Opintojakso kuuluu pakollisena opintojaksona Markkinoinnin opintokokonaisuus, 25 op -kokonaisuuteen.

Aika
1.2.2021 - 28.3.2021
Paikka
Savonlinnan kesäyliopisto
Puistokatu 5
57100
Savonlinna
Sisältö
Markkinoinnin strategiset perusprosessit. Ensinnäkin kurssilla perehdytään markkinoinnin strategisiin työkaluihin, analyysivälineisiin, joita ovat esimerkiksi tuoteportfolio, asemointi, brändin differointi, konseptointi ja segmentointi. Toiseksi luodaan ymmärrystä markkinoinnin dynaamisista päätöksentekotilanteista, joita ovat esimerkiksi tuotekehitys ja tuotteen elinkaari.
Katso opintojakson sisältö, suoritustavat ja ajankohta Opintopolusta: Markkinoinnin strateginen johtaminen (6 op) Opintopolussa
Tavoite
Opintojakson suoritettuaan opiskelija kykenee suunnittelemaan ja arvioimaan markkinointivetoista liiketoimintaa käyttäen hyväkseen markkinoinnin keskeisiä analyysivälineitä erilaisissa päätöksentekotilanteissa.
Yhteistyössä
Emoyliopisto: Vaasan yliopisto, VY
Yhteyshenkilö
suunnittelija Ulla Peräkorpi, 044 7730 999, ulla.perakorpi@savonlinnankesayliopisto.fi
Lisätiedot
Avoimen yliopiston opintojen maksu koostuu kahdesta osasta: avoimen yliopiston rekisteröintimaksusta, joka maksetaan yliopistoon sekä kesäyliopiston osallistumismaksusta. Saat tarkemmat ohjeet ilmoittautumisen jälkeen.
Hinta ja maksutiedot
Opintomaksu 115 € (sis. Vaasan yliopiston avoimen yliopiston palvvelumaksun). HUOM. Markkinoinnin opintokokonaisuuteen ilmoittautuneiden ei tarvitse ilmoittautua opintojaksolle erikseen.
Kurssille mahtuu
15
Ilmoittautuminen avoinna
20.5.2020 - 13.12.2020
Ilmoittaudu koulutukseen »
Tulostettava versio